خدمات اجاره خودرو با ارزان ترین قیمت

اجاره خودرو
  • ۰
  • ۰

با پیشرفت علم و بالاتر رفتن سطح دانش بشر در همه زمینه ها تولید خودرو نیز دچار تغییر شده و خودروهای امروزی نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده اند و خودرو های لوکس امروزی آپشن های فوق العاده ویژه ای دارند که راننده گی را برای شما لذت بخش تر خواهد کرد اگر قصد اجاره خودرو را دارید و آپشن های خودرو لوکس برای شما اهمیت دارد این متن را مطالعه بفرمایید.

اولین ویژگی یک خودرو لوکس زیبای ظاهری آن میباشد ولی همیشه ظاهر می‌تواند عاملی فریب‌دهنده باشد. مطمئنا برای اجاره خودرو ای لوکس نمی‌توانید فقط بر اساس ظاهر زیبا خودرو را انتخاب کنید. واضح است که انتخاب یک خودروی لوکس کاری بسیار سختی میباشد و باید با اطلاعات کامل صورت پذیرد.

از آپشن های مهم برای اجاره خودرو لوکس می‌توان به مواردی همچون مجهز بودن خودرو به کروز کنترل، ترمزهای خودکار در مواقع اضطراری، دارا بودن پورت USB، لامپ‌های مه شکن جلو، ترمزهای خودکار اضطراری عقب، سامانه هشدار برخورد از جلو، رادار نقاط کور، حسگرهای پارک عقب و غیره اشاره نمود.

 

شاید هر کسی که یک خودروی بی‌ام‌و، پورشه یا مرسدس بنز را مشاهده کند، این اتوموبیل را نمادی از خودروهای لوکس بداند. در حالی که در سال‌های اخیر تغییری در میان شرکت‌های خودروسازی به وجود آمده است:وِیژه گی های که در گذشته به عنوان خصوصیات یک خودروی لوکس در به حساب می آمد، امروز استاندارد و ویژگی‌ موجود در اکثر مدل‌های خودرو میباشد. این به آن معناست که اگر شما فقط به دنبال اجاره خودرویی هستید که فقط امکانات زیادی داشته باشد، دیگر نیاز نیست مقدار هنگفتی برای اجاره خودروهای لوکس هزینه کنید. البته اجاره خودروی لوکس در هر کشوری معنای خاص خود را دارد. به طور مثال در بعضی از کشورها،  اجاره خودروی برند‌های معتبر مثل اجاره خودرو بی‌ام‌و، اجاره خودرو بنز،  اجاره خودرو پورشه و مازراتی  اجاره خودروی لوکس گفته میشود

 

اگر در زمان شب دید شما به هنگام رانندگی کم شده یا در زمان های خاصی جلوی خود را نمی بینند.  ویژگی دید در شب ماننددوربین های دید در شب معمولی یا استفاده شده در آیفون ها کار می کند. یعنی در ساعات شب که برخی از جاده ها تاریک است یا دید شما پایین است، به صورت مادون قرمز تصاویر سیاه سفیدی از جلو برای شما به تصویر میکشد که راننده گی را بسیار آسانتر میکند. البته در خودروهای ب ام و سامانه گرمایشی به کار رفته، براساس حرارت اجسام یا موجودات به صورت هاله ای یا نرگی ببرای راننده به نمایش گزارده میشود.

 

سنسور هشدار برخورد از جلو یکی از محبوبترین آپشن های خودرو محسوب می‌شود. در اتومبیل‌هایی که پیشرفته می‌باشند از برخورد اتومبیل با خودروهای جلویی و یا سایر موانع ممانعت به عمل آورده و راننده را از وجود مانع مطلع میسازد. در صورت مجهز بودن خودروی اجاره ای شما به این اپشن در خواهید یافت که این سامانه علائمی را که معمولاً علائم صوتی می‌باشد را به شما ارسال می‌کند.موارد کاربرد: اتوبان ها- رانندگی در شب- جاده های مه آلود 

 

همانطور که میدانید پارک کردن دوبل برای بیشتر رانندگان دردسرساز بوده و برخی از داوطلبان رانندگی به خاطر پارک دوبل نامناسب در آزمون رانندگی قبول نمی شوند. اینویژگی به شما کمک می کند که با قراردادن خودرو به صورت موازی در کنار اتومبیل جلوی محل پارک، اختیار پارک را به اتومبیل بسپارید تا با استفاده از سنسورهای تعبیه شده و فرمول پارک تعریف شده، خودروی شما را به راحتی پارک کند.

 

از ویژگی های جالب در خودروها امکان اتصال خودرو به شبکه‌های اجتماعی میباشد که باعث می‌شود خودرو به صورت آنلاین بعضی از فعالیت خودکار را انجام دهد اگر قصد دارید به یک سفر بروید و دوست دارید مناظر را با دوستان خود در لحظه به اشتراک بگذارید این آپشن به هنگام اجاره خودرو بسیار مفید برای شما بوده و باعث میشود سفری لذت بخش برای خود و همچنین دوستان خود را نیز از دیدن مناظر زیبا بی بهره نگذارید.

 

همانطور که گفته شده هرچه خودرو اجاره ای شما آپشن های بیشتری داشته باشد میتوانید از رراننده گی راحت تر و لذت بخشتری به همراه خانواده در طول سفر خود بهره ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۹۸/۱۰/۲۳
  • rentak rentak

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی