خدمات اجاره خودرو با ارزان ترین قیمت

اجاره خودرو
  • ۰
  • ۰

امروزه شرکت های اجاره خودرو  شرایط متنوعی برای اجاره خودرو بدون راننده یا با راننده برای مشتریان خود در نظر گرفته اند.شرکت اجاره خودرو،خودرو موردنیاز شما را باشرایط آسان و قیمت مناسب در اختیار شما قرار میدهد. اجاره خودرو با شرایط آسان نظیر اجاره خودرو بدون چک و ودیعه، جهت خدمات رسانی به مشتریان خود در نظر گرفته اند و مدارک اجاره خودرو نیز بسیار متنوع میباشد. البته اجاره خودرو های با راننده نیاز به تحویل هیچ نوع مدرکی ندارد و بدون ارائه هیچ نوع مدرکی برای ضمانت می توانید به راحتی خودرو کرایه نمایید.

 

تاریخچه مختصری در رابطه با کرایه خودرو، به یک قرن پیش باز میگردد. تقریبا همان زمانی که خودرو ها به جامعه معرفی شدند، کار آفرینان تقاضای در حال رشد برای اجاره خودرو را شناسایی نمودند. حتی قبل از این که کارل بنز و ویلهلم مایباخ ماشین های مدرنی که امروزه ما می شناسیم را تولید کنند، مردم اسب و کالسکه ها را اجاره می کردند. 

 

امروزه اجاره خودرو در تهران بسیار اهمیت یافته است . چرا که به دلیل وجود محدوده ترافیکی و نیز شلوغی بیش از حد جاده ها و یا نبود وسایل حمل و نقل عمومی برای مناطق خاص در تهران اجاره خودرو می تواند بهترین گزینه برای شما باشد . حتی برای مسافرت های کوتاه مدت و یا مسافرت های بین شهری نیز اجاره خودرو میتواند مقرون به صرفه باشد.

 

شرکت های اجاره خودرو با فراهم کردن برخی از شرایط ویژه جهت اجاره انواع خودرو بدون چک و ودیعه موقعیتی مناسب برای کرایه ماشین دلخواه شما تعیین کرده اند .تنوع زیاد خودرو و اینکه قیمت های متفاوتی نیز بر اساس تیپ و برند و امکانات آن دارند . موجب شده است تا تفاوت زیادی نیز در اجاره خودرو و هزینه های آن وجود داشته باشد . بطور مثال شما نمی توانید خودرو های شاسی بلند لوکس را هم قیمت با خودروهای ایرانی بدانید بطبع خودروهای ایرانی که کرایه داده می شود هزینه پایین تری به نسبت خودرو های خارجی و لوکس شاسی بلند دارند . از طرف دیگه هزینه قطعات و لوازم یدکی خودروهای لوکس و گران قیمت بسیار گران میباشد و لذا در انتخاب هر نوع خودرو لوکس نیز به شرایط بیمه آن توجه کنید.

 

شرایط اجاره خودرو بدون چک یا ودیعه نقدی


اجاره خودرو بدون سند: شرکت های اجاره خودرو  این شرایط را برای افرادی در نظر گرفته اند که قادر به تأمین سند نبوده و درخواست اجاره ماشین بدون سند دارند. 


کرایه خودرو بدون ودیعه نقدی زیاد شما با پرداخت 2-3 میلیون تومان ودیعه می تونید ماشین مدنظر خودتون رو اجاره نمایید. یکی از تفاوت های مهم شرکتهای اجاره خودرو با یکدیگر دریافت ودیعه پایین می باشد. چراکه بیشتر شرکت های اجاره خودرو برای ضمانت از مشتریان خود ودیعه های بالا میستانند.


مدرک شغلی:برخی شرکت ها برای دریافت مدرک شغلی به مشتریان خود سخت نمی گیرند. اگر متقاضی اجاره خودرو باشید و مغازه دار می باشید، می توانید با کپی جواز خود خودرو موردنیازتان را برای هر مدت زمانی که می خواهید اجاره نمایید. اما  شرکتها برای آن دسته از مشتریان خود که جواز نداشته نیز راه حلی آسان قرار داده اند. برای راه جایگزین فقط کافی است به شرکت ثابت کنید که شغل داشته و در یک زمینه شغلی مشغول به فعالیت هستید. به همین راحتی می توانید با مدرک شغلی معتبر خودرو اجاره نمایید.

 

با توجه به آنچه گفته شد به هنگام اجاره خودرو حتما به این نکته توجه نماید شرکتی را که برای اجاره خودرو انتخاب کرده اید داری شرایط متنوع و سابقه طولانی در زمینه کرایه خودرو داشته باشد.

 

  • ۹۸/۱۱/۱۰
  • rentak rentak

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی