خدمات اجاره خودرو با ارزان ترین قیمت

اجاره خودرو
  • ۰
  • ۰

انوع تیپ بندی خودرو های اجاره ای:

شامل خودرو های شاسی بلند و سواری و کروک و کوپه و سواری ون می باشد.

 

 

قیمت خودرو های اجاره ای:

شما می توانید نسبت به بودجه در نظر گرفته شده برای اجاره خودرو و تعداد روزهای مورد نیاز و مقایسه لیست قیمت خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نیاز شما از رنت ماشین :

ممکن است شما برای یک قرار ملاقات کاری خود نیازمند یک خودروی تشریفاتی باشید و یا برای مسافرت درون شهری و یا برون شهری و تور های مسافرتی داخلی نیازمند یک خودروی شاسی بلند قدرتمند و یا یک خودروی سواری خانوادگی باشید که آسایش و راحتی شما را تامین کند. و یا در مواردی که شما برای امور داخل شهر نیازمند یک خودرو بدون راننده و یا خودرو اجاره ای با راننده باشید که از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنید ، شما می توانید یک خودروی کم مصرف و با قیمت مناسب مثل اجاره ماشین پژو کرایه کنید. خودرو ها با توجه به نیازی که شما دارید تنوع مختلفی دارند که می توانند نیاز شما را بر طرف کنند.


در تمام طول شبانه روز انواع خودروهای بزرگ و کوچک ، عمومی و شخصی ،باری و خدماتی در سطح شهر و کشور در حال حرکت هستند. یکی از موارد خیلی مهم استفاده از خودرو در سفر است . همه ما کم و بیش سفر با ماشین را تجربه کرده ایم. سفرهای تفریحی یا کاری. ولی امروزه که دایره سفرها بزرگ و بزرگ تر شده و وسائل نقلیه ای مثل هواپیما یا قطار باعث سریعتر و دور تر شدن سفرها میشوند سفرهای طولانی با خودرو ، نه امکان پذیر است ، نه مقرون به صرفه ، پس نیاز به خودرو در مقصد را چگونه باید برطرف ساخت؟؟ اجاره خودرو یکی از بهترین راهکارهایی است که برای رفع این نیاز وجود دارد. شما میتوانید با توجه به نیازتان در سفر از خودروی مناسب استفاده کنید. صنعت اجاره ماشین اکنون در تمام دنیا به عنوان خدماتی مفید و اقتصادی شناخته شده و فرهنگ آن در میان مردم کشورهای پیشرفته کاملا جا افتاده است.


برای ملاقات های کاری خود با شرکت های داخلی و خارجی و مراسم های کاری میتوانید یک خودروی تشریفاتی مدرن با راننده اجاره کنید. این خودرو ها شامل اجاره خودرو بنز و اجاره بی ام و اجاری خودرو اپتیما و اجاره ماشین بنز و اجاره ماشین کیا می باشد. این خودرو ها خودرو های کاملا تشریفاتی و فول امکانات می باشند که برای جلسات کاری شما بسیار مناسب است.


رزرو خودرو (اجاره ماشین) را در اسرع وقت انجام دهید.
این موضوع بسیار مهمی است علی‌الخصوص اگر در زمان پیک اجاره ماشین‌های لوکس (به‌عنوان مثال در طول فصل تابستان) قصد اجاره ماشین را دارید. جهت جلوگیری از سردرگمی و انتخاب‌های اجباری، حتماً یک یا دو هفته قبل از زمان مورد نظر خود اقدام به اجاره ماشین (اجاره خودرو لوکس) خود نمایید


اگر برای مسافرت و یا استفاده روزانه نیازمند یک ماشین با قیمت مناسب و سواری لذت بخش و فول امکانات هستید اجاره ماشین اپتیما و اجاره خودرو سوناتا و یا اجاره ماشین آزرا مناسب حال شما می باشد.


اگر برای رفت و آمد در داخل شهر تهران و یا در شهر البرز (کرج) نیازمند یک اجاره ماشین می باشید و استفاده از وسایل نقلیه برای شما مرقوم به صرفه نیست شما می توانید با اجاره ماشین پژو پارس و یا اجاره پژو 207 و اجاره پژو ۴۰۵ یا انواع اجاره ماشین ایرانی و اجاره ماشین چینی اتوماتیک نیاز خود را بر طرف سازید


ماشین های اسپرت که این خودرو ها معمولا کروک ، کوپه و دو درب می باشند و شامل اجاره ماشین بی ام و ماشین بی ام و و اجاره ماشین بنز را شامل می شود. و اجاره هیوندای ولستر می باشد.


ماشین و خودرو را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.


در اجاره خودرو همیشه تنها به بررسی قیمت اجاره خودرو اکتفا نکنید. شما علاوه بر قیمت اجاره خودرو می‌بایست به فضای داخلی خودرو و اندازه تنه نیز دقت کنید. درصورتی‌که شما خودرو را جهت مسافرت یک یا چند روزه اجاره می‌کنید شما می‌بایست به فضای ماشین و فضای باربری ماشین دقت کنید. اغلب اتفاق می‌افتد که یک مشتری ماشین را جهت مسافرت با تعداد بیش از تعداد مجاز خودرو انتخابی، در نظر دارد یا در هنگام اجاره این موضوع را لحاظ نمی‌کند و در هنگام مسافرت فضای کم جهت بردن وسایل برخورد کرده و دچار مشکل می‌شود. همچنان که طبق قراردادها می‌بایست تعداد نفرات مجاز متناسب با فضای خودرو را نیز می‌بایست رعایت کند
اگر شما قصد اجاره ماشین از فرودگاه های بین الملی ایران (فرودگاه امام خمینی) را دارید بهتر است هزینه ای بابت بیمه اضافه ماشین پرداخت نکنید زیرا ماشین های اجاره ای در ایران دارای بیمه بدنه می باشد و در صورت خسارت وارد شده به ماشین از طرف شما ، بیمه بدنه به صورت کامل هزینه ها را پرداخت می نمایید. در هنگام اجاره ماشین دریافت بیمه اضافه از سوی شرکت های اجاره ماشین مستقر در فرودگاه فقط هزینه اضافی را برای شما به همراه دارد و نیازی به در یافت بیمه اضافه از شرکت اجاره اتومبیل ندارید و همچنین شرکت ره پویان گشت این اطمینان را به شما می دهد تمامی ماشین های تحت پوشش این شرکت دارای بیمه نامه های شخص ثالت و بیمه بدنه کامل (بیمه ایران) می باشد که دیگر نیازی به نگرانی در رابطه با خسارات به وجود امده نمی باشد.


هنگامی که شما رزرو خود را جهت اجاره ماشین به‌صورت آنلاین و یا تلفنی انجام می‌دهید سعی کنید جزئیات بیشتری ارائه دهید. به‌عنوان مثال درصورتی‌که جهت ترانسفر فرودگاهی از ماشین اجاره‌ای می‌خواهید استفاده کنید اطلاعات پرواز خود را نیز ارائه دهید تا در صورت تأخیر پرواز و یا مشکلات جانبی، بتوان شرایط را مدیریت کنیم و یا اطلاعات آدرس دقیق هتل و شماره موبایل خود را صحیح اعلام کنید و در دسترس باشید.
در اجاره خودرو بدون راننده باید در نظر داشت که معمولا شرکت های اجاره خودرو باک بنزین ماشین را در شرایطی که تحویل داده اند در همان شرایط هم تحویل می گیرند و همچنین نظافت خودرو را می باست در نظر بگیرید زیرا اگر زمانی که خودرو را با نظافت کامل به شرکت تحویل ندهید شرکت هزینه کارواش که حدودا بین ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان است را از شما دریافت می کنند.
اگر قصد خروج از تهران و یا ایران را دارید، بایستی کپی و یا اسکن گواهینامه بین‌المللی خود را در زمان اجاره ماشین ارائه دهید. همچنان مدارک مورد نیاز جهت خروج از ایران از جمله کپی پاسپورت با تاریخ معتبر و یا ویزا (در صورت نیاز متناسب با کشور انتخابی) را حتماً در هنگام اجاره خودرو ارائه دهید. در زمان اجاره خودروها جهت سفرهای مرزی شرایط هزینه‌های اجاره متناسب با خودرو انتخابی دو یا سه برابر خواهد بود. البته که استفاده از خودروهای اجاره‌ای در برخی شهرها و کشورها مطابق با قوانین تعریف شده در این شرکت مجاز نمی‌باشد.
همیشه محدودیت سرعت را حفظ کنید و از انجام حرکات غیرمعمول در رانندگی خودداری کنید. در نظر داشته باشید که مسیرهای رانندگی در تهران با دوربین‌های ثابت و متحرک در حال کنترل می‌باشد. هنگام پارک کردن خودرو سعی کنید از پارکینگ‌های محافظت شده استفاده کنید. و ماشین اجاره‌ای خود را در قسمت‌های محدودشده پارک (پارک ممنوع) پارک نکنید. در زمان رانندگی با ترافیک همراه شوید و در رانندگی از عجله کردن و یا سبقت گرفتن بی‌مورد خودداری کنید. درصورتی‌که به قوانین احترام بگذارید هیچ مشکل و نگرانی برای شما در زمان استفاده از خودرو اجاره‌ای وجود نخواهد داشت.
اگر شما در حال رزرو آنلاین هستید ابتدا شرایط و ضوابط را به دقت بخوانید، قبل از تایید رزرو خود. اگر شما در حال رزرو از طریق تلفن هستید ، عوامل محدودیت مثل کیلومتر اضافه و یا شرایط تمدید قرارداد اجاره مطمئن باشید که شما شرایط رزرو ماشین را به خوبی درک کرده باشید. _زمانی که می خواهید یک ضربه پنالتی بزنید بدون نشان گرفتن دقیق آیا امکان موفقیت وجود دارد؟ در زمان اجاره اتومبیل به صورت مقصد یک طرفه حتما برگه کروکی را از کمپانی دریافت نمایید تا در زمان تحویل خودرو در دیگر شهرها با مشکلات افت قیمت و دریافت خسارت های بی مورد از طرف شرکت ها مواجه نشوید. در مورد زمان بازگشت خودرو می بایست دقیق باشید زیرا بعضی از شرکت ها برای چند ساعت بیشتر هزینه اضافه دریافت می نمایند. در مورد راننده اضافه با شرکت هماهنگ کنید. به طور مثال دختر ۲۰ ساله شما به اندازه کافی برای رانندگی مطمئن می باشد؟ (به دلایل مسئولیت، این مهم است.) اگر شما قصد سفر به دیگر شهرستان ها را دارید بهتر است از اینکه شرکت اجاره دهنده نمایندگی های در دیگر شهرستان ها دارد مطمئن شوید زیرا امکان دارد برنامه سفر شما تغییر کرده و شما نیاز به تحویل خودرو در نقطه مقصد را داشته باشید، 

  • ۹۸/۰۹/۱۴
  • rentak rentak

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی