خدمات اجاره خودرو با ارزان ترین قیمت

اجاره خودرو
  • ۰
  • ۰

اساسیترین و مهمترین مورد در برنامه‌ریزی برای مسافرت، انتخاب وسیله‌ی نقلیه‌ای میباشدکه میخواهیم با آن مسافرت کنیم. انتخاب های که میتوانیم داشته باشیم عبارتند از قطار، هواپیما، کشتی، اتوبوس و اتوموبیل شخصی. همانطور که می‌دانید هر یک از این وسایل نقلیه دارای معایب و مزیت‌هایی میباشند. در ادامه مطلب سعی بر آن است که ببینیم آیا اجاره خودرو ارزان برای مسافرت مقرون به صرفه است یا خیر؟

 

اگر میخواهید به یک سفر بروید  و دوست دارید از سفر خود لذت ببرید و احساس آرامش کنید؟ برای خودرو شخصی شما نقصی به وجود آمده و شما نیاز به یک خودرو دارید؟ اجاره خودرو می تواند مشکل پیش آمده برای شما را حل کند. اگر شما نیاز به سفر از طریق جاده دارید و همچنین شما خودروی خود را در اختیار ندارید می توانید برای این سفر و  خودرو  اجاره نمایید. تا با خیال راحت از سفر خود لذت ببرید زیرا همانطور که میدانید بخش قابل توجه در مسافرت طی کردن مسیر و لذت بردن از مناظر تا رسیدن به مقصد میباشد.

همانطور که اطلاع داریداغلب مسافرت ها و بازدیدهای نوروزی در ایران توسط کرایه خودرو صورت میگیرد. کشور ایران با دارا بودن آب و هوایی متفاوت در هر قسمت این امکان را دارد که شما در فصول سرد به منطقه ای بروید که دمایی بالای 30 درجه دارد و در فصول گرم به منطقه ای بروید که دمایی زیر صفر دارد. یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافرت، کرایه ماشین برای انجام سفرهای داخل کشور میباشد.

به نظر خریدن خودرو با توجه به شرایط کشور زیاد عاقلانه نباشد. چون حتی اگر پولش را هم داشته باشید نمی‌توانید تا قبل از عید یک ماشین برای خودتان دست و پا کنید. پیشنهاد ما به شما کرایه اتوموبیل است. موسسه های  کرایه اتوموبیل، خودرو را در ازای ضمانت خاصی در اختیار شما قرار میگذارند و می‌توانید هرجایی که دلتان میخواهد با خودرو کرایه ای بروید و اجاره روزانه خودرو  را پرداخت نمایید. در چنین پیشنهادی، هزینه سفر پنج روزه مشهد با اجاره خودرو های ایرانی کمتر از 800 هزار تومان تمام خواهد شد. یا اگر مایل باشید می‌توانید راننده را هم با خودخودرو اجاره کنید. آن هم چهخودروهایی! چهار میلیون تومان هزینه یک سفر یک‌طرفه به مشهد با اجاره بنز اس ۵۰۰ و راننده شخصی میباشد. اگرچهار نفر با هم باشید، می‌توانید این هزینه را بین خودتان تقسیم کرده و با نفری یک میلیون تومان، لاکچری‌ترین سفر جاده‌ای را تجربه و از سفر خود لذت ببرید.

 

 

قیمت کرایه اتومبیل
تعداد روزهای اجاره خودرو  می تواند روی قیمت پرداخت تأثیر بگذارد .  و همچنین عباراتی مانند "جمع و جور"، "شاسی خودرو" و "لوکس" می تواند در سراسر شرکت های کرایه خودرو بدون راننده و با راننده و ترانسفر فرودگاه  قیمت متفاوت داشته باشد. 

مدارک مورد نیاز  اجاره خودرو که شرکت های کرایه اتومبیل جهت رفاه شما شرایط متنوعی دارند.
تمامی شرکت های  اجاره خودرو به مدارک معتبری نیازمندتا ضامن تحویل خودرو به فرد متقاضی باشد.به همین دلیل در مورد دریافت مدارک مورد نیاز، تا حد امکان انعطاف پذیری به خرج داده است.وشرایطی متناسب برای مشتریان خود جهت اجاره خودرو فراهم کرده اند که میتوان به اجاره خودرو با ودیعه نقدی یا حتی بدون ودیعه نقدی اشاره کرد.

هزینه های جانبی کرایه خودرو

به هنگام اجاره اتوموبیل از تمامی هزینه ها و شرایط اجاره و تمدید قرارداد را با شرکت هماهنگ کنید. برخی هزینه ها ممکن است بعد از زمانی که شما یک رزرو آنلاین انجام دادید تغییرکرده باشد که این در رزرو شما تاثیری نمی گذارد. موسسه های کرایه خودرو ممکن است گزینه های دیگر برای پوشش هزینه های اضافی و بیمه اضافی از شما طلب کنند قیمت ها و سیاست برای پوشش بیمه در میان شرکت های مختلف متفاوت میباشد. مالیات و تاخیر در هنگام تحویل خودرو میتواند هزینه هایی اضافی را برای شما به همراه داشته باشد.مشکل دیگر خودرو های اجاره‌ای چند روزه این میباشد که شما مدت زمانی که در مقصد مشغول گشت و گذار میباشید را هم جزو ساعات اجاره خودرو حساب می‌کند. راه حل بهتر برای حل چنین مشکلی این است که خودرو را در مبدا تحویل بگیرید و در مقصد تحویل نمایندگی شرکت اجاره خودرو دهید.

 

 در ایام تعطیلات که افراد بسیاریمیخواهند به سفر بروند، قیمت وسایل نقلیه از جمله بلیط هواپیما و قطار به طرز سرسام‌آوری بالا خواهد رفت. علاوه براینکه در اکثر موارد کیفیت خدمات نیز به شدت کاهش یافته. خوشبختانه چنین اتفاقاتی در مورد کرایه خودرو برای سفر و همچنین اجاره ماشین بدون راننده برای سفراتفاق نمی افتد. با توجه به اینکه قیمت کرایه اتو  برای مسافرت بسیار مقرون به صرفه میباشید، شما می‌توانید با دریافت خدمات اجاره خودرو برای سفر، به مسافرتی مجلل و در عین حال ارزان بروید. البته لازم به ذکر است که به تقاضای کرایه خودرو برای سفر در ایام عید و تعطیلات، بسیار زیادمیباشد و بهتر است حداقل یک یا دو هفته زودتر به منظور رزرو خودرو برای سفر اقدام کنید.

 

 یکی از مهمترین ویژگی های  و دلایل کرایه خودرو، سفرهای بین شهری در تعطیلات است. به دلیل بالا رفتن بیش از حد هزینه های سفر در تعطیلات نوروزی،کرایه اتوموبیل یک گزینه بسیار مناسب برای افرادیمیباشد که دسترسی به خودروی شخصی ندارند. این موضوع به کاهش هزینه های سفرهای داخلی شما و یا سفر به کشورهای همسایه کمک بسیاری میکند.

همانطور که در متن بالا مشاهده نمودید اجاره خودرو برای مسافرت بسار مقرون به صرفه میباشد و باعث میشود که شما سفری لوکس و لاکچری را به همراه خانواده تجربه نمایید.

  • ۹۸/۱۰/۰۷
  • rentak rentak

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی