خدمات اجاره خودرو با ارزان ترین قیمت

اجاره خودرو
  • ۰
  • ۰

اجاره خودرو تهران

یکی از نیازهای اساسی بشر برای رفت آمد استفاده از وسایل نقلیه میباشد.وقتی در شرایط اقتصادی امروز اتوموبیل آنقدر گران می‌شود که قدرت خرید مردم دیگر حریف آن نیست، بازاری به نام کرایه اتوموبیل رونق می‌گیرد. امروزه مردم برای مسافرت های به سراغ شرکت های اجاره خودرو میروند زیرا این کار برایشان بسیار مقرون به صرفه تر است. همچنین اجاره ماشین عروس یکی دیگر از خدمات پرطرفدار این شرکت ها میباشد.شما میتوانید با اجاره خودرو ارزان و اجاره خودرو لوکس شبی خاطره انگیز را تجریبه کنید.

 

 

 

 

به گفته متولیان امر اجاره خودرو، این روزها اجاره ماشین برای مردم بسیار مقرون‌ به‌ صرفه‌تر از خرید آن است. از وقتی خودرو گران شد استقبال مردم از خودروهای اجاره‌ای هم بیشتر شده است. اجاره خودرو لوکس چیز عجیب و غریب یا تازه‌ای نیست. تا پیش از این نیز هر روزنامه‌ای را باز می‌کردی در بخش اجاره آن، انواع اجاره خودرو خارجی به چشم می‌خورد که هرکس به دلیلی به اجاره آن اقدام می‌کرد.

 

 برخی مسافرانی بودند که در مدت اقامتشان در ایران یا تهران خودرو اجاره می‌کردند یا زوج‌های جوان با هدف تزئین برای ماشین عروس یا مراسم‌های خاص از این خودروها استفاده می‌کردند. اما با تغییر شرایط جوانان امروزی از روی چشم و هم‌چشمی و برای اینکه در دور دور کردن‌های خیابان‌های بالاشهر بتوانند از دوستانشان که البته در این مورد رقیب به شمار می‌آیند، سبقت بگیرند این خودروها را اجاره می‌کنند.

 

 

این روزها بازار خودروهای اجاره‌ای گرم میباشد و مشتریان خاص خود را دارد. به‌عنوان مثال جوانان که برای رقابت باهم، ملاکشان ماشین‌های آنچنانی و لوکس امروزی است به ما مراجعه می‌کنند و متقاضی اجاره ماشین‌های لوکس هستند. البته بیشتر این افراد برای چند روز این ماشین‌ها را اجاره می‌کنند ولی مشتریانی نیز داریم که تقاضای اجاره یک ماهه و حتی یک ساله این خوروها را دارند.

 

خودرو بنز ۵۰۰ S از خودروهایی است که بیشترین رقم اجاره را در بازار پایتخت به خود اختصاص داده است. اگر بخواهیم به‌طور متوسط بگوییم، قیمت اجاره روزانه این خودرو یک میلیون و200 تا یک میلیون و250 هزار تومان است. این مبلغ همچنین برای اجاره ماهانه این خودرو لوکس برای یک ماه 30میلیون تومان می‌شود.

 

کرایه خودرو در ایران در انواع مختلف انجام میشود و همچنین قوانین اجاره خودرو این شرکتها  نیز بسیار متنوع میباشد مانند اجاره خودرو با ودیعه نقدی یا بدون ودیعه نقدی اجاره خودرو با چک و بدون چک و.....

 

۱. اجاره خودرو بدون راننده برای مشتریان شخصی و داخلی

۲. اجاره خودرو برای عروسی با و بدون راننده

۳. اجاره خودرو به توریست ها برای بازدید از ایران

۴. اجاره خودرو به شرکتهای خارجی و داخلی

۵. تامین خودروهای اجلاس ها ، همایش ها و کنفرانس ها

 

در ایران از خودروهای تشریفاتی برای مقامات کشورهای خارجی و همچنین برای جا به جایی رئیس جمهور کشور و دیگر افراد و اشخاص مهم استفاده می شود. البته افراد عادی نیز از این اتومبیل ها استفاده می کنند.

 

برای استقبال از افراد در فرودگاه ها، برای رفتن به جلسات مهم کاری، برای رفتن به انواع مهمانی های خاص و مهم، می توانید از انواع خودروهای تشریفاتی استفاده کنید. نکته قابل توجه دیگر: بدون راننده و یا با راننده بودن این نوع ماشین ها است که با توجه به شرایط خودتان می توانید این گزینه را بسنجید

 

 

شرکت های اجاره خودرو این امکان را برای همه به وجود آورده که بتواند با کمترین هزینه خودرو های لوکس و بروز دنییا را سوار شوند و از آن لذت ببرند

 

 

 

  • ۹۹/۰۱/۱۸
  • rentak rentak

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی