خدمات اجاره خودرو با ارزان ترین قیمت

اجاره خودرو

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

اجاره خودرو تشریفاتی

 

 

 

 

 

خودرو های تشریفاتی وسایل نقلیه چشمگیر و پرطرفداری هستند. به ویژه برای جا به جایی افراد سیاسی و تجاری و حتی مراسم عروسی و تولد . آنها فضای زیادی برای نزدیکترین اعضای خانواده و دوستان یا همکار و یا اشخاص مهم فراهم می کنند و امکان حمل و نقل راحت را به محل مورد نظر می دهند.ماشین های تشریفاتی نسبت به سایر خودرو ها از امنیت بسیار بیشتری برخوردار هستند.دارای شیشه های ضد گلوله و بدنه های مستحکم و از لحاظ سیستم داخلی خودروهای  تشریفاتی بسیار قابل اعتماد و باکیفیت هستند. این خودرو ها از لحاظ زیبایی یک اثر هنری هستند و به شما اجازه می دهد که در خیابان ها سلطنت کنید.

 

 

در صورتی که شما مدیر شرکتی تجاری هستید.برای بهتر برگزاری جلسات تجاری نیاز به تشریفاتی خاص از جمله محل پذیرایی،سرو غذا و ... نیاز دارید اما مهمترین نیاز شما استفاده از خودرو های تشریفاتی است.با استفاده از خدمات اجاره ی ماشین تشریفاتی ما،شما به راحتی قابلیت تحت تاثیر قرار دادن میهمانان و مشتریان خود دارید.شرکت های اجاره خودرو ماشین های تشریفاتی را با راننده ی مخصوص تشریفات سیاسی و تجاری در اختیار شما قرار می دهد!

 

 

شرکت های کرایه ی ماشین در بخش اجاره خودرو های تشریفاتی سابقه ای کوتاه دارند اما شرکت هایی معتبر هستند که کیفیت هم دارند.به صورتی که در هر دوره خودرو های تشریفاتی اجلاس سران کشور های اسلامی و سایر مراسمات دیپلماتیک ایران با سایر کشو ها را تامین کرده اند!همپچنین به صورت دایم در حال سرویس دهی تشریفاتی به کابینه ی دولت و ریاست جمهوری نیز هستند.مانند شرکت ((رنتک)).در حال حاضر دولت ها برای قدرت نمایی در مقابل همنیز از خودروهای تشریفاتی استفاده ی بسیاری می کنند.

 

 

مطمعنا بارها در تلوزیون دیده اید که رییس جمهور ایران از بنز اس 500 می شود!

 

 

خودرو های تشریفاتی شرکت ها اجاره خودرو شامل ماشین هایی می شوند که برای تشریفات دارای استاندارد های جهانی هستند.یکی از پرطرفدارترین ماشین های تشریفاتی ما بنز اس 500 می باشد.حتی در کشور های اروپایی طرفداران زیادی بین سیاستمداران دارد.به عنوان مثال اولین رییس جمهور روسیه بوریس یلتسین بعد از امتحان کردن ماشین های تشریفاتی مختلف این ماشین قدرتمند کمپانی بنز را انتخاب کرد.صدر اعظم آلمان آنجلا مرکل نیز از خودرو های تشریفاتی بنز و بی ام دبلیو استفاده استفاده می کند .

 

 

خودرو های موجود در فروشگاه اینترنتی اجاره خودرو ی ((رنتک)) شامل بنز های تشریفاتی، بی ام دبلیو 528و خودروی فوق امنیتی و تاثیر گذار تویوتا لندکروز می باشد. وقتی شما از لندکروز به عنوان ماشین تشریفات استفاده می کنید همه ی افراد را تحت تاثیر هیبت و قدرت خود قرار داده اید در اصل.همه ی چشم ها خیره می شوند به درب ماشین و منتظر می ماند تا ببیند کدام ابر قدرت از تویوتا لندکروز پیاده خواهد شد.

 

 

 دو نوع خدمات اجاره خودرو تشریفاتی انجام می شود.تحت عنوان های سی آی پی و وی آی پی که مورد اول مختص افراد تجاری مانند مدیران شرکت ها و سرمایه داران بورس و ... می باشد و مورد دوم سیاسی که دارای امنیت بالاتری است.

 

 

ماشین های تشریفاتی آپشن ها و قابلیت های بسیاری برای راحتی و تامین آرامش مسافران دارند.

 

 

صندلی های عقب دارای یخچال های کوچک که با انواع نوشیدنی ها و مواد خوراکی برای پذیرایی از مهمان تعبیه شده است.

 

 

صندلی ها دارای سیستم گرمایشی و سرمایش و ماساژور نیز می باشند. بهترین و متخصص ترین راننده های تشریفاتی که دوره های وی آی پی را گذرانده اند برای خدماتتشریفاتی در نظر گرفته ایم.

 

 

تمامی خودرو های تشریفاتی ضد گلوله می باشند.

 

 

لازم به ذکر است که می توان  اجاره خودرو تشریفاتی را برای برگزاری یک عروسی با شکوه و مجلل نیز استفاده کرد.

 

 

یکی از مهمترین بخش های برگزاری یک عروسی مجلل و شیک ماشین عروس است.هنگامی که عروس و داماد وارد تالار می شوند تمام نگاه ها به آن هاست و یک بنز اس 500 تمام افراد حاضر در میهمانی را تحت تاثیر قرار می دهد!

 

 

 

 

 

شما قبل از اینکه یک خودروی تشریفاتی اجاره کنید، باید در مورد پروژه و مدل مورد نظر خود فکر کنید تا نوع و رنگ آن را انتخاب کنید.

  • rentak rentak